BsModz Forum Index BsModz
BsModz

BsModz 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

komt omdat dat de schoenen zijn

Post new topic   Reply to topic    BsModz Forum Index -> General Discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995

PostPosted: Thu Jun 07, 2018 6:37 am    Post subject: komt omdat dat de schoenen zijn Reply with quote

1. Ze lijken mijn vorm niet veel te veranderen. Mijn cadans lijkt precies in de buurt te blijven van zijn typische bereik. Als er iets is, heb ik het gevoel dat ik misschien wat meer in mijn voorvoeten zit tijdens het hardlopen in de Cliftons, en dit wordt ondersteund door het feit dat de meeste van mijn enige slijtage tot nu toe zich vanaf de middenvoet naar voren uitstrekt. Ik weet niet zeker of dit komt door de zool met schommel (de zool is lichtjes gebogen, zodat de voorvoet en de hak iets boven de middenvoet uitkomen - je kunt dit zien in de afbeelding hierboven), of dat de hiel zo zacht aanvoelt dat mijn lichaam wil vermijden om er rechtstreeks op te landen. De Clifton is een beetje Nike Air Huarache Heren lager profiel dan sommige van de andere Hoka-modellen (stapelhoogte is 29 mm hak, 23 mm voorvoet), maar Nike Blazer Womens ik herinner me hetzelfde gevoel over mijn ene run in een oud paar Mafates (een grote, zachte Hoka). Mijn geld ligt op de enige rocker die hier de belangrijkste factor is. Iedereen anders voelt zich zo op Hokas met betrekking tot een voetstaking?
Ik vind ze beter op paden dan op wegen. Dit is contra-intu?tief voor mij aangezien ik zou verwachten dat een zachte schoen zich beter voelt op een harder oppervlak, maar ik heb er over het algemeen van genoten om over een trailoppervlak te rennen in meer dan op asfalt of beton te lopen.
De stabiliteit was goed, behalve wanneer ik op een rand sta. Nogmaals, de Cliftons hebben niet zoveel dikte als sommige andere Hokas, maar ze voelen me niet als een onstabiele schoen. Dat gezegd hebbende, er Adidas Superstar Dámské Růžové zijn een paar keer geweest dat ik op de rand van een trottoir stapte en mijn enkel een beetje rolde Adidas ZX 700 Dámské - de brede zoolbasis en de resulterende lange hefboomarm ten opzichte van de enkel speelt hier waarschijnlijk een rol. Op een parcours lijken ze min of meer overeen te komen met onregelmatig grondpuin door te knijpen over alles waarop ik stap. Je voelt je niet veel onderweg vanwege de zachte, vervormbare zool.
De enkelband voelt een beetje hoog aan. Ik heb anderen dit horen zeggen over sommige Hoka-modellen, en ik denk dat wat ik doe, is dat wanneer de voet in de zachte tussenzool zakt, het gevoel ontstaat dat de enkelrand hoger is dan in andere schoenen.
?Dit is mijn grootste observatie - wanneer ik wegen in de Cliftons loop, heb ik het gevoel dat ik veel harder werk dan dat ik in mijn gemakkelijke tempo zou moeten doen. Ik denk dat dit het punt is dat het feit dat ik de neiging heb om te worden aangepast aan meer minimale schoeisel Adidas NMD Dámské in het spel komt, omdat ik op dezelfde manier over het lopen in de Skechers GoRun Ultra (waarschijnlijk Nike Air Max 1 Dames de meest vergelijkbare schoen aan de Clifton die ik heb gebruikt voor meer dan een paar runs). De Cliftons voelen heel zacht aan in de middenvoet en hiel, en dit lijkt een deel van de pop uit mijn schreden te halen. Omgekeerd, op één run toen ik wat sneller het tempo oppakte, voelden ze zich beter, misschien omdat ik meer op de voorkant van de schoen zat. Ik vraag me af of dit zou veranderen als ik ze meer tijd zou geven, maar mijn lichaam lijkt te houden van steviger, sneller reagerend schoeisel. De vraag voor mij is of dat komt omdat dat de schoenen zijn die ik gewend ben, of dat er iets inherent is aan mijn pas dat me de voorkeur geeft aan een schoen met een lager profiel. Ik zou graag zien dat een studie naar de zuurstofconsumptie Nike Air Max 95 Damskie kijkt bij hardlopers met verschillende schoenenachtergronden in hun typische schoenen versus in Nike Air Max Zero Femme een superzachte schoen zoals de Clifton.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    BsModz Forum Index -> General Discussion All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum